PROINNO DESIGN – Asiakaslähtöisyydestä kestävää kilpailukykyä
Proinno Design on asiakaslähtöisen ajattelun sekä palveluliiketoiminnan kehittäjä ja uudistaja. Ihmislähtöisesti, ketterästi ja tehokkaasti.
• Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen
• Asiakasymmärrystä hallitustyöhön
• Strateginen asiakasymmärrys ja vastuullisuus liiketoiminnassa
• Palveluliiketoiminnan strateginen kehittäminen
• Asiakaslähtöistä strategiaa ja toimintaa edistävien rakenteiden, johtamisen ja toimintatapojen uudistaminen
• Palveluprosessien kehittäminen Leanin ja palvelumuotoilun periaatteilla
• Asiakaslähtöisen liiketoimintamallin, palveluiden ja tuotteiden kehittäminen
• Asiakaslähtöisyysmuutoksen johtaminen
• Asiakaskeskeisen yrityskulttuurin rakentaminen ja systemaattinen johtaminen
• Brändistrategia ja brändin kehittäminen
• Innovaatioseteli -palvelut (Business Finland)
Toimipisteet Rovaniemi ja Tampere. Nina Lappalainen on SFS/SR236 Excellence in Service standardointiryhmän asiantuntijajäsen. Suomen Standardointiliitto.
Nina Lappalainen 0400 308767
nina.lappalainen@proinno.fi